صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۶۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: عرضه کالاهای اساسی در سطح استان، در وضعیت پایدار است و در مجموع در عرضه هیچ کالایی در استان با مشکل مواجه نیستیم.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: آنچه در سطح بازار مبنای نظارت و رصد تیم‌های نظارتی قرار دارد، قیمت‌های جدیدی است که از طرف سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به اصناف ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: ما از چهار قلم کالای مورد نظر در طرح مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها، در سه کالای مرغ، تخم مرغ و لبنیات جزو تولیدکنندگان به‌نام کشور هستیم و روغن تنها کالایی است که باید از خارج استان تأمین شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اينکه عرضه کالاهای اساسی در سطح استان، در وضعیت پایدار است، بیان کرد: در مجموع در عرضه هیچ کالایی در استان با مشکل مواجه نیستیم و روغن نیز به میزان کافی در دو فروشگاه‌ زنجیره‌ای تأمین شده است.

اشرفی با بیان اینکه ۲۰۰ تن روغن از استان خراسان رضوی و ۲۰۰ تن نیز از استان کرمان تأمین شده است، تأکید کرد: به جهت رفع نیاز بازار، تأمین ۴۰ تن روغن دیگر نیز از استان خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام