صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۷۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جریان‌های التقاطی همواره در طول تاریخ مشکل ایجاد کرده است، گفت: شهید مطهری پرچمدار مبارز با اندیشه‌های التقاطی بود.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه روز گذشته، 24 اردیبهشت در مراسم هفته عقیدتی و سیاسی سپاه با اشاره به اینکه فرمایش امام خمینی(ره) در زمان شهادت شهید مطهری بیان‌گر شخصیت بزرگ ایشان است، اظهار کرد: تفکرات شهید مطهری منحصر به زمان دیروز نیست بلکه نگاه امروزی نیز دارد.

وی با یادآوری اینکه اگر امروز تفکرات شهید مطهری را نبینیم گروه‌های فرقان، لیبرال و منافقین همان‌طور که سال‌ها تعدای از آنها در حاکمیت بودند دوباره بر ما مسلط خواهند شد، اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری علاوه بر فیلسوف و متفکر بودن شناخت تفکرات التقاطی بود.

وی با بیان اینکه تفکرات التقاطی تفکراتی با ظاهر اسلامی اما ممزوجی از اندیشه‌های انحرافی و اسلامی است، تصریح کرد: آشنایی شهید مطهری با جریان‌های التقاطی و افشا آنها سبب شد که عده‌ای وجود وی را بر نتافته و در نهایت به دست گروه فرقان به شهادت رسید.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جریان‌های التقاطی همواره در طول تاریخ مشکل ایجاد کرده زیرا در این گونه جریانات زبان یک چیز می‌گوید اما در میدان عمل و اندیشه خواسته دشمن اجرا می‌شود، گفت: شهید مطهری مبارز اصلی اندیشه‌های التقاطی است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با یادآوری اینکه امروز هر اندیشه و موضوعی که بر خلاف نظر حضرت امام و مقام معظم رهبری باشد اندیشه التقاطی است، افزود: اگر از زبان یک شخصیت بلند مرتبه نیز این‌موضوع انجام شود و آن شخص برخلاف نظر رهبر انقلاب عمل کند دارای تفکر التقاطی است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی عقیدتی سیاسی در مجموعه سپاه این است که اسلام ناب را به جوانان ما خوب معرفی کند تا به مرحله‌ای برسند که هر جا تفکر التقاطی دیدند خودشان تشخیص دهند، گفت: وقتی جریانی بر اساس تراز انقلاب و برخلاف دیدگاه‌های ولایت حرکت کند در اصل دارای فکر التقاطی است که ما امروز مبتلا به این قصه هستیم.

انتهای پیام