صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۸۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت؛

مشاور استاندار گلستان در امور اهل‌سنت با بیان‌اینکه پاسداران سربازان خدمت گذار مردم هستند، افزود: سرداران و پاسداران در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش ایکنا از گلستان، آخوند خوجملی، مشاور استاندار گلستان در امور اهل‌سنت در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه‌های بسیج که امروز ۲۸ اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مردم اهل سنت در دفاع از مرزهای سرزمینی استان گلستان به ویژه در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند و در بین چهار هزار شهید استان نزدیک به 600 شهید از برادران اهل‌سنت تقدیم انقلاب شده است.

مشاوره استاندار در امور اهل‌سنت ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند کارهای بزرگی در اقتصاد از سوی دولت پیگیری می‌شود و همه باید به برنامه اعلامی دولت سیزدهم آیت‌الله رئیسی کمک کنیم.

آخوندخوجملی بیان کرد: محبت و خیرخواهی دو سویه بین زمامداران و مسئولان است که پیامبرمکرم اسلام(ص) به آن تاکید داشتند و این اتحاد و انسجام بین زمامداران و مردم این کشور وجود دارد.

وی بابیان اینکه سرداران شهید چون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدشان خود را سرباز این نظام می‌دانند، افزود: سرداران و پاسداران در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

آخوندخوجملی بیان کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است. نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان‌اینکه ترویج قومیت گرایی و تفرقه  بین مذاهب از اهداف دشمنان است، تصریح کرد: دشمن با ترویج یاس و ناامیدی نسبت به مردم و نظام و رهبری و سایر مسئولان به دنبال حاکم کردن جو ناامیدی در جامعه هستند، لذا باید برای حفظ وحدت تلاش کرده و نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

انتهای پیام