صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

طرح تربیت مربی ثقلین یزد در رشته‌های صحت قرائت(روخوانی) و روان‌خوانی، حفظ مقدماتی، تجوید سطح 1 و 2، مفاهیم قرآن و عترت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، طرح تربیت مربی از سوی موسسه فرهنگی، هنری قرآنی ثقلین یزد در رشته‌های صحت قرائت(روخوانی) و روان‌خوانی، حفظ مقدماتی، تجوید سطح 1 و 2، مفاهیم قرآن و عترت برگزار می‌شود.

این دوره در رشته‌ها با تدریس اساتیدی چون روانشناسی آموزشی ـ پرورشی؛ مهارت‌های تدریس و کلاس‌داری عمومی با تدریس مهدی اسماعیل‌پور، رفتارشناسی حفظی کودکان و نوجوانان با تدریس سیدماشاالله موسوی، صوت و لحن مقدماتی با تدریس مهدی احمدی برپا خواهد شد.

در کنار این دوره کارگاه‌های جانبی چون صحت قرائت و روان‌خوانی با تدریس سیدحسین میرتقی، تجوید با تدریس روح‌الله تقوایی و مفاهیم با تدریس حسین قادری برگزار می‌شود.

بانوان و آقایان علاقه‌مند دارای مدرک دیپلم یا سطح یک حوزه و حداقل 20 سال و حداکثر 45 سال تا ششم خردادماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی https://saghaleinyazd.com/home/interview مراجعه کنند.

این دوره به مدت دو ماه طی خردادماه و تیرماه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 36227577 و 36227578 -035 داخلی 17 و 18 تماس بگیرند.

در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و گواهینامه پایان دوره از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا می‌شود. همچنین آموزش‌های تکمیلی در دوره‌های تخصصی نیز انجام و زمینه جذب منتخبان دوره‌های به عنوان مربی در مؤسسه یا سایر مؤسسات فراهم می‌شود.

انتهای پیام