صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۸۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه بسیج رسانه خود را موظف به دفاع و حمایت از حق حرفه‌ای اصحاب رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی و کرامت انسانی خبرنگاران می‌داند، گفت: ما خود را متعهد می‌دانیم مدافع حرمت و کرامت قلم و اصحاب رسانه باشیم.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه، ناصر قوامی، مسئول بسیج رسانه استان همدان در سخنانی اظهار کرد: به شرایط مهم و حساس مردمی‌سازی یارانه‌ها و تلاش شبانه‌روزی رسانه‌های بیگانه برای تحریف واقعیت‌ها و ظرفیت‌های کشور که در این نبرد رسانه‌ای، رسانه‌های متعهد و انقلابی در خط مقدم اقناع‌سازی و مبارزه با تحریف و تخریب دشمن حضوری فعال دارند.

وی با اشاره به سخنان مکرر رئیس‌جمهور و سیاست‌های رسمی دولت و نظام اسلامی در افزایش آزادی‌های مشروع و متعهدانه رسانه‌ای، گفت: در این شرایط رعایت شأن و احترام اصحاب رسانه‌های متعهد استان کمترین و البته ضروری‌ترین انتظار از مسئولان استان است، در دوران نبرد رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها حفظ حرمت اصحاب رسانه برای مسئولین یک اصل است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه بسیج رسانه خود را موظف به دفاع و حمایت از حق حرفه‌ای اصحاب رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی و کرامت انسانی خبرنگاران می‌داند، افزود: ما خود را متعهد می‌دانیم در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و فرامین رهبر عزیز و حکیم انقلاب، مدافع حرمت و کرامت قلم و اصحاب قلم و رسانه باشیم.

قوامی رعایت حرمت اصحاب رسانه را سیاست اصولی نظام دانست و ادامه داد: در رعایت این اصل اساسی، تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام