صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۹۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

رئیس مجلس با تسلیت وقوع حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، از کمیسیون عمران خواست ابعاد حادثه را هر چه سریع‌تر پیگیری کرده و نتیجه به مجلس ارائه کند.

به گزارش ایکنا، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از کمیسیون عمران خواست هر چه سریع‌تر ابعاد حادثه را پیگیری و به مجلس ارائه کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری ـ تجاری متروپل در شهر آبادان که باعث بروز خسارات، جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تأسف و تاثر گردید.

ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت مصدومان و جان‌باختگان و بررسی خسارت‌های واردشده‌ اقدام کنند و کلیه دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات شهری تا برقراری شرایط عادی و آواربرداری از محل حادثه وظایف خود را بی‌وقفه به انجام برسانند.

همچنین بخش‌های انتظامی و امنیتی ضمن بررسی ابعاد وقوع فاجعه و شناسایی متخلفین، اقدام عاجل جهت معرفی آنان به دستگاه قضایی و برخورد قاطع با مسببان را به عمل آورند.

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با کمک مجمع نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان محترم آبادان، به فوریت ابعاد مختلف سانحه را جهت ارائه گزارش به نمایندگان ملت مورد بررسی قرار دهد.  

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده‌های درگذشتگان و آرزوی‌ سلامتی‌ مصدومان، امیدوارم شاهد اینگونه حوادث تلخ و دردناک نباشیم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی

انتهای پیام