صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۹۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه شانیت ما خدمت به مردم است، متذکر شد: یکی از راه‌های بالا بردن بهره‌وری، آموزش است‌.

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، شامگاه روز گذشته 2 خرداد، در جلسه شورای راهبری و توسعه و مدیریت استان زنجان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم، در مقطعی زندگی می‌کنیم که بالاترین افتخار، فرمان بردن از سلسله معین پیامبران و ولی‌فقیه است که مشروعیت دارد. مشروعیت و مقبولیت دو مسئله مهم هستند. مقبولیت به خودمان بستگی دارد؛ اگر به کارمان به‌ عنوان یک عبادت نگاه کنیم و با حداکثر توان تلاش کنیم، مقبولیت را نزد خداوند خواهیم داشت‌.

وی با تاکید بر اینکه میزان بهره‌وری‌ها بالا نیست، تصریح کرد: برخی ادارات هستند که برکات و بهره‌وری زیادی دارند و برخی ادارات نیز در مقابل، بهره‌وری چندانی ندارند. نظارت یک مسئله دائمی است که همواره باید اتفاق بیافتد؛ با نظارت‌های مداوم تفاوت دستگاه کارآمد و ناکارآمد مشخص می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید خود را ارزیابی کرده و مشکل خود را جویا شوند، یادآور شد: برای بالا بردن بهره‌وری، مدیران باید با پرسنل خود ارتباط دوستانه‌ای داشته باشند.

مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی در امور حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری کشور نیز در ادامه گفت: نظرسنجی از خدمت‌گیرندگان دستگاه‌های اجرایی با شفافیت و سهولت انجام می‌شود.

محمدرضا عطاردی با بیان اینکه نظرسنجی از شهروندان خدمات‌گیرنده از دستگاه‌های اجرایی با شفافیت و سهولت انجام می‌شود، اظهار کرد: هر چه فرآیند نظرسنجی از شهروندان در خصوص خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی راحت‌تر باشد، مشارکت مردم نیز در ارزیابی خدمات بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ۶۳۰۰ خدمت از سوی دستگاه‌های اداری و اجرایی به مردم ارائه می‌شود و به همه این خدمات کد مخصوصی داده شده که قابل رصد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های آزاردهنده نظام اداری، ازدیاد سامانه‌ها است. این سامانه‌ها باید با هم مرتبط باشند؛ در این راستا در حال طراحی یکپارچه کردن این سامانه‌ها هستیم. یکی از موضوعات جالب این سامانه قابل مشاهده بودن آمار حقوق و مزایای مسئولان است.

مشاور رئیس سازمان اداری و استخدامی در امور حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی نظام اداری کشور اظهار کرد: برای ساماندهی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت یک بخش مربوط به بحث نظارت و یک بخش هم مربوط به الگوهای پرداخت است که باید در این خصوص تدابیر لازم اندیشه شود.

انتهای پیام