صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۹۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

دبیر کشوری ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور گفت: ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان و دبیر کشوری جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور به میزبانی هرمزگان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اساساً خود صحیفه سجادیه دارای یک عظمت خاصی است، انصافاً اقیانوس بیکرانی است، این قرآن ساعی و زبور آل محمد و شفای همه دردهای مادی و معنوی و تأمین‌کننده سعادت دنیا و آخرت ماست که متأسفانه مهجور است.

دبیر ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور تصریح کرد: این جشنواره درصدد معرفی صحیفه سجادیه است که امسال برای آن یک مأموریت ویژه نیز دیده شده است و آن هم عبارت است از «مستندسازی و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که بخش‌های مختلفی دارد که از بخش امید و ۸ بخش انتهایی آن تشکیل شده است.

تقوی عنوان کرد: همچنین به منظور مستندسازی اقدامات انجام شده یک جلد کتاب با عنوان صحیفه زندگی تألیف خواهد شد و نیز جمع‌آوری بخشی از تولیدات شامل نشریات و عکس نوشته‌ها نیز از جمله اقدامات جشنواره صحیفه سجادیه است که در سایت جشنواره به نشانی sahife.nahad.ir قابل دسترسی است. همچنین برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، مسابقات حوزه نشریات و بیش از ۳۵۰ عکس نوشته و ۸۰ بروشور تولید شده مختلف از دیگر بخش‌ها و آثار جشنواره است.

وی با بیان اینکه از اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها دعوت می‌شود آثار فاخر خود را تهیه و به دبیرخانه دانشگاه‌های مرکز استان خود ارسال کنند، تصریح کرد: با توجه به شیوه‌نامه اجرایی جشنواره، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هر استان به عنوان دبیرخانه این جشنواره فعال هستند که در کنار آن نیز شماره تماس دبیرخانه کشوری 33336007-076 در هرمزگان نیز به‌منظور ارتباط با دبیرخانه کشوری جشنواره در نظر گرفته شده است.

دبیر ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور یادآور شد: این جشنواره در طی یک سال جاری برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن در اسفندماه امسال مصادف با میلاد امام زین‌العابدین(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام