صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۲۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهادت یک آغاز است گفت: منشأ حیات یک جامعه شهادت بوده و شهدا مایه اعتبار و آبرو و رشد جامعه است.

به گزارش ایکنا از زنجان، سیدمرتضی خاتمی، نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، شامگاه روز گذشته ۱۶ خرداد در یادواره شهدای روستای خوئین ایجرود با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا با علم‌ یقین در مسیر شهادت گام بر‌داشتند، افزود: خانواده‌های معظم شهدا در تحکیم انقلاب اسلامی نیز همواره پیشگام هستند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا را مایه تحکیم عهد و پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد و افزود: شهدا و ایثارگران عزیز در روز‌های سخت انقلاب، جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس، دفاع از حریم نظم و امنیت و دفاع از حرم از همه دنیای خود دست کشیدند تا امروز انقلاب اسلامی با همه کارشکنی‌ها، تحریم‌های ظالمانه و توطئه دشمنان در حال برگزاری جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خود باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، تصریح کرد: امیدواریم با خلوص نیت و قصد قربت در راستای ادامه راه شهدا در این محافل حضور داشته باشیم.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام محمدباقر مقدمی امام جمعه شهرستان ایجرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر از حضور مسئولان عالی رتبه استان در این یادواره تشکر کرد.

وی با بیان اینکه اهالی روستای خوئین شهیدپرور، ولایی و انقلابی هستتند، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس از مقام و جایگاه ویژه‌ای در نزد پروردگار متعال دارند.

امام جمعه شهرستان ایجرود ادامه داد: تقدیم ۴۷ شهید گرانقدر در دفاع مقدس نشان از اهمیت دادن اهالی این روستا به ارزش‌ های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام