صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۳۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اولین همایش بین‌المللی پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۱ خردادماه در جمع کارکنان این اداره‌کل با اشاره به برگزاری اولین همایش بین‌المللی پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی اسلامی، گفت: این همایش، بخش علمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر است.

وی با بیان اینکه با مشارکت پژوهشگاه و همکاری انجمن علمی پژوهش‌های هنری و دیگر نهاد‌ها این همایش  ۲۱ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش، تا یکم تیرماه مهلت دارند نسبت به ارسال چکیده مقاله و مقالات  خود اقدام کنند.

زمزم گفت: ابعاد فرهنگی، اجتماعی سبک پوشش ایرانی اسلامی، مطالعات انسان‌شناختی ـ جامعه‌شناختی سبک پوشش ایرانی ـ اسلامی، مطالعات تاریخی سبک پوشش ایرانی و چالش‌های رشد صنعت ملی پوشاک در ایران از جمله محور‌های این همایش هستند.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس جشنواره به نشانی www.Fajrmode.com مراجعه کنند، یادآور شد: یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با تأکید بر حوزه لباس اجتماعی در بیش از ۱۲ رشته و سه بخش رقابتی، غیر رقابتی و علمی در تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. 

انتهای پیام