صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۳۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
در مسجد جامع جمهوری اسلامی

دومین دوره «دروس آزاد معارف دینی» در مسجد جامع جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسجد جامع جمهوری اسلامی با هدف آشنایی دانشجویان، کسبه و مردم با معارف دینی و همچنین مقابله با شبهات مختلف عقیدتی اقدام به برگزاری دومین دوره «دروس آزاد معارف دینی» کرده است.

سرفصل‌های این دروس شامل احکام، خداشناسی، احادیث اخلاقی، تجوید و ادبیات عرب است که توسط اساتید بارز حوزه و دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر در این مسجد تدریس می‌شود.

اولین دوره این کلاس‌ها دی‌ماه سال گذشته برگزار و با استقبال خوب عموم مردم روبرو شد. این جلسات زیر نظر آیت‌الله عباسعلی اختری، نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این دوره‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند صوت ضبط شده جلسات را به‌صورت آفلاین در اختیار داشته باشند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره باید نام و نام خانوادگی، تحصیلات و شغل خود را به شماره ۰۹۱۰۹۲۱۴۳۴۹ در واتساپ ارسال کنند. هیچ‌گونه محدودیت سنی برای ثبت‌نام در دوره‌های آزاد معارف دینی وجود ندارد و تنها شرط حضور داشتن مقطع بالاتر از دیپلم است.

یادآوری می‌شود، مقالات شرکت‌کنندگانی که در این دوره‌ها حضور فعالی داشته باشند در نشریه این مسجد چاپ و به‌صورت مکتوب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام