صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

امام‌جمعه مهاباد گفت: با شرایط سختی که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ازدواج اتخاذ کرده‌اند شماری از زوج‌های جوان قادر به استفاده از آن نیستند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، امروز، ۱۰ تیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد ضمن تبریک فرا رسیدن  اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: دولت و آحاد مختلف مردم به ویژه والدین باید در فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: فراهم ساختن زمینه ازدواج تنها نباید به پرداخت وام بانکی خلاصه شود بلکه باید شرایط اولیه برای شروع یک زندگی مشترک را نیز برای زوج‌ها فراهم ساخت.

امام‌جمعه مهاباد با اشاره به اینکه نحوه پرداخت وام‌های ازدواج در بانک‌ها نیاز به نظارت و بررسی دارد، ادامه داد: با شرایط سختی که بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات اتخاذ کرده‌اند شماری از زوج‌های جوان قادر به استفاده از آن نیستند.

ماموستا امامی با تبریک به افتخارآفرینی ورزشکار ملی‌پوش مهابادی در مسابقات جهانی نیز اضافه کرد: امیدواریم مسئولان و خانواده‌ها با حمایت از اینگونه استعدادهای ورزشی بستر لازم برای افتخار آفرینی دیگر جوانان را نیز فراهم کنند.

انتهای پیام