صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۹۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان از تسهیل در جذب و استخدام نخبگان قرآنی در نیروی انتظامی خبر داد.

اکبر اسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به جذب و استخدام نخبگان قرآنی در فرماندهی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: جذب نخبگان قرآنی هم به صورت استخدامی و هم کادر و وظیفه است.

وی با بیان اینکه تمایل ما بر این است که از ظرفیت نخبگان قرآنی که حافظ و قاری قرآن هستند بیشتر استفاده کنیم، افزود: دارندگان مدرک‌های تخصصی حفظ و قرائت یا رتبه‌های برتر استانی و کشوری در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، درک مفاهیم و اذان نیز مشمول این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه از شرایط حافظ قرآن بودن، حفظ پنج جز به بالاست، متذکر شد: از ظرفیت این افراد در بخش عقیدتی و آموزش استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته این افراد شامل محدودیت‌های مرسوم جذب نخواهند بود، افزود: منظور از نبود محدودیت تنها تسهیل در جذب است.

وی با بیان اینکه مهلت جذب همیشگی است، خاطر نشان کرد: جذب نخبگان قرآنی در نیروی انتظامی یک کار مستمر و مداوم است و محدودیت زمانی ندارد

انتهای پیام