صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۹۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله علم الهدی در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد، گفت: مراسم نماز عید قربان 1۹ تیرماه، از ساعت 6 صبح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در روز عید قربان، از ساعت 11 جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدحسین رجایی خراسانی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد با اشاره به مراسم جشن عید قربان ویژه بانوان، اظهار کرد: این مراسم در رواق‌های دارالحجه و حضرت زهرا(س) برگزار می‌شد که با برنامه‌های سخنرانی، مدیحه‌سرایی، حلقه معرفت، مسابقه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات همراه است.

وی با اشاره به جشن‌های شب و روز عید قربان نیز گفت: مراسم شب و شام عید قربان در صحن پیامبر اعظم(ص)، با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی و حجج‌اسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی و حیدری کاشانی و مدیحه‌سرایی ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینه مراسم ویژه‌ای در صحن غدیر برای زائران غیر ایرانی در نظر گرفته‌شده است، افزود: در شب و روز عید قربان پایگاه‌های سیار کبوترانه با اجرای جنگ‌های شاد میزبان زائران خردسال حرم مطهر رضوی خواهد بود.

انتهای پیام