صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۰۱۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

هفدهمین وبینار «عفاف و حجاب» با سخنرانی آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، 21 تیرماه سالروز واقعه مسجد گوهرشاد در مشهد است. اجباری شدن کشف حجاب از سوی رضاخان و خیزش مردم در اعتراض به این تصمیم، اتفاق مهمی در تاریخ معاصر کشورمان است که آن را به‌عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده‌اند. فرهنگسرای سرو به‌مناسبت این ایام و فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، برنامه‌های متعددی را در فضای حقیقی و مجازی تدارک دیده است.

یکی از این ویژه‌برنامه‌ها برگزاری هفدهمین وبینار «عفاف و حجاب» است که با حضور آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

موضوع اصلی این وبینار «بایسته‌های تدوین برنامه‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب» است و در آن موضوعات دیگری نظیر «پاسخگویی مناسب، علمی و منطقی به ترویج‌کنندگان بدحجابی»، «راه‌های ترویج صحیح و منطقی حجاب و سبک زندگی اسلامی در میان اعضای جامعه با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای مناسب» و ... مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وبینار «عفاف و حجاب» روز چهارشنبه، 22 تیرماه از ساعت 12 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/hijab در این وبینار شرکت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

منصوره مرادی‌نیا

انتهای پیام