صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۰۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم گفت: هئیت‌های مذهبی نقش مهمی در مهندسی فرهنگی جامعه دارند و در این راستا باید با تلاش و مشارکت بیشتر نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گردهمایی هیئت امنای مساجد، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مادحان شهرستان طارم صبح امروز، 22 تیرماه در شهر آب‌بر برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام علی کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم، هدف از برپایی این همایش را به مناسبت عید غدیر و برنامه‌های ماه محرم بیان کرد و گفت: در همه روستاها جشن عید غدیر در حال برگزاری بوده و تلاش شده است قبل از روز مباهله هیچ‌گونه اعلان عزایی صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری بین هیئت‌های مذهبی و مسئولان برای اجرای هر چه بهتر مراسم‌ و عزاداری‌های دهه محرم از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش اعلان عزای مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان است، یادآور شد: هئیت‌های مذهبی نقش مهمی در مهندسی فرهنگی جامعه دارند و در این راستا باید با تلاش و مشارکت بیشتر نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

کریمی با بیان اینکه همه باید تمام تلاش و برنامه‌ریزی خود را در راستای انتقال صحیح پیام فرهنگ عاشورا صورت دهیم، اظهار کرد: از فرصت زمانی ایجاد شده در جامعه برای انتقال پیام عاشورا و زدودن و جلوگیری از تحریف پیام قیام حضرت امام حسین(ع) استفاده کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طارم بر لزوم مشخص شدن دلایل تشکیل هیئت‌های مذهبی برای بانیان آنها تأکید کرد و گفت: مسئولان هیئت‌ها باید عناصر و ارکان هیئت‌های خود را مشخص و انتخاب کنند.

انتهای پیام