صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۱۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

الحشد الشعبی اعلام کرد که طرح امنیتی این سازمان برای تأمین امنیت جان شهروندان و زائران عراقی و تعقیب عناصر داعش از ایام عید سعید قربان تا ماه محرم الحرام به‌طور پیوسته در دست اجراست.

به گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، صادق الحسینی، یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق امروز یکشنبه، 25 تیر تأکید کرد که برنامه‌های امنیتی این سازمان ویژه ایام عید سعید قربان به طرح امنیتی ماه محرم متصل می‌شود.

الحسینی گفت: طرح‌های امنیتی آماده‌باش برای موقعیت‌های اضطراری نیست، بلکه یک وضعیت امنیتی گسترده بوده که بر اساس آن یک کمیته عالی تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته از ماه‌ها پیش چندین جلسه فشرده برگزار کرد که هدف آن شناسایی نقاط قوت و ضعف نیروهای الحشد الشعبی برای مبارزه با عناصر باقیمانده داعش است.

این فرمانده الحشد الشعبی تأکید کرد: طرح امنیتی الحشد الشعبی از عید قربان تا اربعین امام حسین(ع)(تا دهه سوم شهریور ماه) ادامه دارد، زیرا در این ایام شاهد اجتماعات انبوه مردمی خواهیم بود.

طرح امنیتی الحشد الشعبی شامل تأمین امنیت مساجد، حسینیه‌ها، تفرجگاه‌ها و آرامستان‌ها در برخی استان‌ها و کمک به تأمین امنیت کربلای معلی و نجف اشرف و ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها و داخل و پیرامون حرم‌های مطهر است.

انتهای پیام