صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۲۲۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری یک دوره مسابقه دارت به مناسبت چهل‌و‌دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سیده صغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، ۲۹ تیرماه، در جریان برگزاری مسابقه دارت در جهاد دانشگاهی اردبیل که به‌مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه با گرامیداشت 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم بین کارکنان این نهاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور 40 نفر از اعضای جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در بخش آقایان، میثم ضارب‌نیا، محمد فتوحی و عباس نیکزاد و در بخش بانوان حمیده شهبازی، سیده صغری جوادی و هانیه بابایی با بالاترین امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند که طی مراسمی از منتخبان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل بیان کرد: امسال به دليل قرار گرفتن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در دهه اول ماه محرّم و تقارن آن با روز تاسوعای حسينی(ع)، آيين بزرگداشت اين مناسبت از 20 تيرماه تا 4 مردادماه سالجاری در حال برگزاری است.

جوادی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این مناسبت تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت چهلمین و دومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی ویژه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در استان اردبیل اجرا می‌شود و از اول تا 20 مردادماه خدمات درمانی، آموزشی و چاپ کتاب با تخفیف 10 تا 20 درصد و خدمات مشاوره‌ مامایی مرکز درمان ناباروری و مشاوره نحوه پذیرش و فعالیت در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل به صورت رایگان به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام