صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۳۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی، جهادی و علمی است که به معنای واقعی در جهت توسعه و تحقق شعار سال گام برمی‌دارد و این تلاش ستودنی است.

احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که از بدو تأسیس تاکنون توانسته اقدامات بزرگی را در کشور انجام دهد و نشان دهد در صورت اعتماد به نیروهای داخلی می‌توان دستاوردهای بزرگی را از خود برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروهای علمی، متخصص و جهادی از مهم‌ترین خصیصه‌های جهاد دانشگاهی است، عنوان کرد: هر وقت کار را به کاردان و متخصص امر سپرده‌ایم نتیجه آن را مشاهده کرده‌ایم و در جهاد دانشگاهی نیز همواره حضور نیروهای متخصص و حرکت بر مسیر برنامه‌ریزی سبب شده تا به عنوان یک نهاد علمی و تخصصی به آن نگاه شود.

مرادی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر جهاد دانشگاهی در استان هرمزگان توانسته به بلوغ مناسبی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برسد، بیان کرد: به طور حتم نمی‌توان نقش جهاد دانشگاهی را در مسیر توسعه استان نادیده گرفت و با اعتماد به این مجموعه می‌توان مسیر توسعه را شتاب بخشید.

وی با بیان اینکه مجموعه استان هرمزگان به ویژه بنگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی باید از توان و پتانسیل این مرکز تخصصی و علمی بهره بیشتری ببرند، اضافه کرد: من جهاد دانشگاهی را نهادی انقلابی، جهادی و علمی می‌دانم که به معنای واقعی در جهت توسعه و تحقق شعار سال تلاش می‌کند و گام برمی‌دارد و این تلاش ستودنی است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: این درخت تنومند باید هر سال پربارتر از سال گذشته باشد و این موضوع بدون اعتماد مسئولان به چنین مجموعه‌هایی محقق نمی‌شود و امیدوارم از این ظرفیت در مسیر توسعه کشور و استان استفاده بیشتری شود.

انتهای پیام