صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۳۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه آرامگاه شهيدان مهد پرورش انسان‌های وارسته است، گفت: در آستانه چهل و دومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، جهادگران این نهاد انقلابی در استان عهد و میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدا بستند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل،‌ چهارم مردادماه، در مراسم ادای احترام به شهدای والامقام در اردبیل اظهار کرد: در این مراسم جهادگران با حضور در گلزار شهدای غریبان اردبیل با فاتحه‌خوانی، عطرافشانی و اهدای گل به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه شهدا در حساس‌ترین موقع با نثار جان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع و برای نظام جمهوری اسلامی افتخارآفرینی کردند، افزود: ایران اسلامی به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و خون مطهر شهدا به کشوری مقتدر تبدیل شده و در تمامی معادلات بین‌المللی تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم. شهيدان مورد تجليل اولياء هستند و آرامگاه آنان، مهد پرورش انسان‌های وارسته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد، بیان کرد: اگر امروزه اقتدار، امنیت و آرامش بر جامعه حاکم است به خاطر رشادت و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام بوده است.

انتهای پیام