صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۴۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن پویایی و پیشرفت نظام اسلامی است و به برکت خون مطهّر شهدای هشت سال دفاع مقدّس، ایران اسلامی در کمال امنیت و اقتدار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با افتخار ایستاده است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، احمد هدایتی، رئیس اداره بنیاد  شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، ششم مردادماه، در یادواره شهدای شهرستان گرمی و عملیات رمضان و چهلمین روز رجعت شهید گرانقدر الرحمن احدی اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن پویایی و پیشرفت نظام اسلامی است و به برکت خون مطهّر شهدای هشت سال دفاع مقدّس، ایران اسلامی در کمال امنیت و اقتدار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با افتخار ایستاده است.

وی ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت مایه پویایی و پیشرفت نظام اسلامی است و به برکت خون مطهّر شهدای هشت سال دفاع مقدّس، ایران اسلامی در کمال امنیت و اقتدار، در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با افتخار ایستاده است.

نجّاری فرمانده گردان در عملیات رمضان در این مراسم با اشاره به مقام و جایگاه ویژه‌ شهدا اظهار کرد: شهدا حجت خدا بر ما هستند و جزء کسانی بودند که در راه خدا گام برداشتند و در این مسیر پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در این دنیا در تمام عمر خود به دنبال ثروت، قدرت و شهرت هستند و به خیال خود پیروزند اما این افراد نه تنها پیروز نیستند بلکه در مسابقه دنیا باختند.

نجّاری اضافه کرد: عملیات رمضان در پنج مرحله و در محور شرق بصره به صورت گسترده با فرماندهی مشترك سپاه و ارتش انجام شد و این عملیات نخستین عملیات نظامی ایران پس از آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سال 1361 بود.

وی خاطرنشان کرد: یاد شهدا باید همراه با تدبّر و عبرت گیری باشد به گونه‌ای که در زندگی و پیام‌های شهیدان تفکر کنیم تا موقعیت خود را با موقعیت آنان تطبیق دهیم.

گفتنی است؛ خاطره‌گویی توسط همرزم شهید الرحمن احدی و شعرخوانی در خصوص شهید و شهادت و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام