صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۴۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به ادای دین و انجام وظیفه در قبال جهاد تببین گفت: دشمنان اسلام قصد دارند دین مهربانی را در جهان وارونه نمایش دهند از این رو در جهاد تبیین، تشریح موضوعات منظومه فکری انقلاب و ترسیم آینده آن وظیفه همه ما است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، هشتم مردادماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاوت بسیج سپاه بیجار، ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین(ع) اظهار کرد: امام حسین علیه السلام برای نجات جان اسلام قیام کرد، چرا که انحراف از دین اسلام را برنمی‌تابید و با اهدای جان خود و عزیزانش، اجازه نداد مسیر اصلی اسلام انحراف یابد.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام تاریخی امام حسین(ع) دانست و اظهار کرد: قدرت و وزن جمهوری اسلامی ایران در مقابل ابرقدرت‌هایی که ادعای کدخدایی در جهان دارند، بیش از هر زمان دیگر است و این پیشرفت‌ها و نقاط قوت نظام به کام دشمنان گران آمده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به ادای دین و انجام وظیفه در قبال جهاد تببین افزود: دشمنان اسلام قصد دارند دین مهربانی در جهان را وارونه نمایش دهند از این رو در

وی با تأکید بر اینکه هر ملتی در هر جای دنیا بخواهد علیه نظام ظالم و استکبار اقدامی انجام دهد قطعا تنها مکتب راهگشا، مکتب کربلا است، یادآور شد: در عصر حاضر باید موقعیت‌ها برای جامعه روشن شود و در هر مسئولیتی نباید اجازه داد مسیر تاریخ توسط دشمن انحراف یابد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار حسین رجب پور به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار منصوب و از زحمات سرهنگ میرآقایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام