صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۵۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

فرماندار شهرستان اردبیل بر تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری و فیلم‌های کوتاه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام تاکید کرد و گفت: فراخوان نیز در این زمینه داده می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سیدمحمد اعتماداعجازی، فرماندار اردبیل، ۱۲ مردادماه، در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اردبیل انجام شده و این مراسم به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

اعتماداعجازی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام در شهرستان اردبیل در آستانه برگزاری کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام گفت: این یادواره‌ها با محوریت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار شهادت در مناطق مختلف شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی از فراخوان نصب المان کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در اردبیل خبر داد و گفت: این امر با همکاری شهرداری اردبیل صورت می‌گیرد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام در شهرستان اردبیل حمایت می‌شود تا آثار فاخر هنری و فرهنگی در این حوزه به چاپ برسد.

اعتماد اعجازی بر تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری و فیلم‌های کوتاه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام تاکید کرد و گفت: در این زمینه هم فراخوان داده می‌شود.

فرماندار اردبیل از برگزاری نمایشگاه‌های عکس با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام در شهرستان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این نمایشگاه آثار فاخر به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام