صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۶۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

رئیس گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی گفت: ۷۲ دیگ غذای نذری به همت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل و گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی عصر امروز، ۱۴ مردادماه در پیاده‌راه‌ سبزه‌میدان زنجان پخت و توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، علی جعفری، رئیس گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در زنجان، صبح امروز، ۱۴ مردادماه، در جمع خبرنگان، در رابطه با پخت و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری، اظهار کرد: همزمان با هفتم محرم امروز، ۱۴ مردادماه، ۱۰ تا ۱۱ هزار پرس غذای نذری آماده شده و در پیاده‌راه سبزه‌میدان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیین پخت و توزیع غذای نذری با حضور معنوی ۷۲ شهید از شهرستان زنجان، برگزار می‌شود، افزود: قاب عکس ۷۲ شهید به نیت ۷۲ شهید کربلا در کنار ۷۲ دیگ غذای نذری، زینت‌افزای این محفل بوده و بر فضای معنوی حاکم بر آن اضافه خواهد کرد.

این مسئول در رابطه با برنامه‌های فرهنگی آیین پخت و توزیع غذای نذری، تصریح کرد: اجرای سرود، مداحی و برنامه‌های ویژه کودکان در ایستگاه فرهنگی کودک، از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس گروه جهادی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی با اشاره به حضور برخی از مسئولان در آیین پخت و توزیع غذای نذری، گفت: ۴۰ هزار پرس غذای نذری نیز تا پایان ماه محرم و صفر، پخت و توزیع خواهد شد که مجموع غذای نذری در این دو ماه به ۵۰ هزار پرس می‌رسد.

جعفری از برپایی ایستگاه صلواتی خبر داد و اظهار کرد: پخت چهار هزار پرس غذای نذری همزمان با عید غدیر‌خم و ۵۰ هزار پرس در ماه رمضان، از دیگر اقدامات این مرکز خیریه در راستای ایجاد فرصت بهره‌مندی مردم از اطعام علوی و حسینی است.

وی با اشاره به اعزام ۱۴ دستگاه اتوبوس زائر اولی حرم امام رضا (ع)، اظهارکرد: این زائران که توسط مرکز نیکوکاری شناسایی می‌شوند، در مهرماه امسال به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام