صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۶۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

رئیس پلیس راهور استان هرمزگان محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و شهری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ مجید صالح‌پور، رئیس پلیس راهور استان، امروز، 15 مردادماه، در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: پلیس راهنمایی رانندگی استان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند تا ضمن ارائه خدمات خداپسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشد.

وی افزود: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت‌های عزاداری در صبح روز تاسوعا با عنایت به برگزاری مراسم در نوار ساحلی و در زیر پرچم در بوستان غدیر، محدودیت تردد و دسترسی در کنارگذر لاین جنوبی بلوار ساحلی در محدوده مذکور انجام می‌شود.

صالح‌پور بیان کرد: محدودیت ترافیکی شهر بندرعباس در روز عاشورا نیز از ساعت 6 صبح تا پایان نماز ظهر عاشورا، در مسیرهای میدان حضرت امام(ره)، تقاطع شهید مطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیرهای مقابل بلوار امام خمینی(ره) از میدان شهدا تا میدان انقلاب و کلیه مسیرهای ورود به خیابان تا پایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان در پایان ضمن درخواست از شهروندان و رانندگان جهت همکاری شایسته با مأموران پلیس در نظم‌بخشی به ترافیک شهری در روز عاشورا، یادآور شد: شهروندان عزیز در صورت لزوم و ضرورت تردد، از مسیرهای جایگزین در بلوار جمهوری و بلوار ساحلی جهت تردد استفاده کنند.

انتهای پیام