صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۶۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

استاندار مرکزی طی پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در استان تبریک گفت و افزود: خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران راستی و حقیقت، رسالت خطیر بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند.

به گزارش ایکنا از ستان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، طی پیامی 17 مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح منتشر می‌شود.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار؛ تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.

خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران راستی و حقیقت، رسالت خطیر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند و به یاری قلم‌های صادق و توانای خود، می‌توانند موجبات تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم آورند.

اینجانب با تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم؛ از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی به‌ویژه در استان مرکزی تقدیر و تشکر کرده، برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر ایفای رسالت خطیرشان مسئلت دارم».

انتهای پیام