صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات قرآن مرحله استانی در کرمانشاه از ۱۳ تا ۱۷ شهریورماه خبر داد.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان از ۱۳ شهریورماه آغاز و ۱۷ همین ماه با برگزاری آین اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ۲۶۳ متسابق در بخش بانوان و آقایان به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند، افزود: از این تعداد در بخش بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل ۷۲ نفر، در رشته دعاخوانی ۴۶ نفر و در بخش آقایان نیز در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل ۵۷ نفر، در رشته‌های دعاخوانی و اذان به ترتیب ۳۱ و ۵۷ نفر به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف راه یافته‌اند.

سهیلی با اشاره به زمان دقیق این مسابقات در کرمانشاه، گفت: ۱۳ شهریورماه زمان برگزاری مسابقات رشته‌های حفظ بخش بانوان خواهد بود همچنین برگزاری مسابقات در رشته‌های دعاخوانی، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در بخش بانوان ۱۴ شهریورماه است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه افتتاحیه مسابقات قرآن در بخش آقایان در رشته حفظ و قرائت ترتیل خواهد بود. ۱۶ شهریورماه نیز مسابقات رشته‌های اذان و دعاخوانی، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در بخش آقایان برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: برگزاری آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه به همراه معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات ۱۷ شهریورماه خواهد بود.

انتهای پیام