صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
به همت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش؛

هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» ویژه تجلیل از حافظان قرآن کریم و اختتامیه پنجمین دوره طرح قرآنی تسنیم، 26 مردادماه در گراش استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، طبق روال هر ساله، هشتمین همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» ویژه تجلیل از حافظان قرآن کریم و اختتامیه پنجمین دوره طرح قرآنی تسنیم، چهارشنبه، 26 مردادماه از ساعت 20:30 در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

بنابر گفته حجت‌الاسلام سعید بصیری، مدیر موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش «طی این مراسم از سه نفر از حافظانی که امسال موفق به حفظ کل شدند و 63 نفر از شرکت‌کنندگان در طرح تابستانه تسنیم(طرح شبانه‌روزی حفظ یک تا سه جزء در گراش و شهرکرد ویژه بانوان و آقایان) در شهرستان گراش تجلیل می‌شود. مراسم تجلیل از 60 نفر از حافظان طرح تابستانه تسنیم شهرکرد، شنبه، 29 مردادماه در همان شهرستان برپا خواهد شد».

این مراسم در قالب جشنواره تجلیل و گردهمایی سالیانه مراکز مؤسسه و دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش است که با حضور مسئولان و اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و مسابقه حضوری همراه خواهد بود.

یادآور می‌شود، مجمع‌القرآن فاطمیون گراش در حال حاضر دارای هشت مرکز تخصصی حفظ و تفسیر قرآن روزانه در گراش است که در نوبت عصر فعالیت دارند و همچنین دارای مدارس غیر دولتی در مقطع مهد و پیش‌دبستانی و ابتدایی پسرانه و دخترانه و متوسطه دوره دوم پسرانه در گراش است.

همچنین این مرکز دارای مدرسه علمیه قرآن‌محور در شهرکرد ویژه طلاب است که طی پنج سال موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند. همچنین حوزه علمیه قرآن‌محور گراش به صورت مجازی به طلاب خدمت‌رسانی می‌کند.

دوره‌های مجازی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش با قرآن‌آموزانی از سایر استان‌ها و کشورهایی چون روسیه، آذربایجان، امارات متحده عربی و عراق در حال برگزاری است.

انتهای پیام