صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد از برگزاری برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در مؤسسات و خانه قرآنی این شهرستان خبر داد.

امین فاضلی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به استمرار برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان در مؤسسات و خانه قرآنی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با هدف ارج نهادن به مناسبات مذهبی و گرامیداشت مقام شهدای کربلا، مراسم عزاداری در قالب سخنرانی، قرائت قرآن، مداحی و قرائت زیارت عاشورا در دهه دوم و سوم ماه محرم و ماه صفر برگزار می‌شود.

وی گفت: در این ایام برگزاری جلسات سخنرانی و پاسخ به سؤالات مخاطبین در حوزه امام‌شناسی، بصیرت‌افزایی، تشریح اهداف قیام عاشورا با محوریت جهاد تبیین است با حضور سخنرانان و مربیان قرآن در قالب جلسات گفتمانی و کارگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

فاضلی با اشاره به اینکه در این ایام در تمامی مؤسسات و خانه قرآنی برنامه‌های محفل نورانی انس با قرآن، زیارت‌نامه‌خوانی و روضه‌های خانگی برگزار می‌شود، گفت: مشارکت در امور خیریه، مساعدت و همیاری در کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و پخش احسان و نذورات از دیگر فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن تا پایان ماه محرم و صفر است.

انتهای پیام