صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۷۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به سفر یک روزه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به اراک گفت: حضور در اجلاسیه مساجد، بازدید از مجتمع فرهنگی قرآنی دارالقرآن و دیدار با فعالان حوزه قرآنی و فرهنگی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شنبه، 29 مردادماه به استان مرکزی سفر می‌کند و در جریان روند فعالیتی این مجموعه در استان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در همین رابطه به ایکنا گفت: حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح روز شنبه، 29 مرداد به استان مرکزی و شهر اراک سفر می‌کند.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اجلاسیه مساجد استان، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های پشتیبانی، جذب، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مساجد، هیئت امنا، امامان جماعت و ... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است؛ چراکه هدف این است افراد نسبت به سند مسجد و مسجد جامع‌پرداز توجیه شوند و آگاه شوند رسالت هر مسجد چیست و چه نقشی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و جریان‌های مختلف دارند.

عباسی در پایان گفت: دیدار با بانوان و آقایان از اقشار مختلف فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، مداحان و ... در قالب برنامه «عهد جهاد» در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری، انجام دیدارهای اداری و غیر اداری و بازدید از مجتمع فرهنگی قرآنی از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

انتهای پیام