صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

شرکت‌کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم با اشاره بالا بودن سطح کیفی مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، تصریح کرد: حضور اساتید مطرح و چهره‌های شاخص داوری مسابقات قرآنی، در این دوره سبب ایجاد انگیزه برای شرکت‌کنندگان شده است و همین امر سطح مسابقات استان قم را نسبت به سایر استان‌ها افزایش می‌دهد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن، محسن عبدی، شرکت‌کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن طی سخنانی بیان کرد: بیش از 8 سال از فعالیتم در عرصه قرآنی می‌گذرد و در طی این سال‌ها در بسیاری از مسابقات قرآن کریم استانی و کشوری شرکت کردم.

وی با اشاره بالا بودن سطح کیفی این دوره از مسابقات قرآن اوقاف، ادامه داد: حضور اساتید مطرح و داوران در سطح بین‌المللی در این دوره سبب ایجاد انگیزه برای شرکت‌کنندگان است و همین امر سطح مسابقات استان قم را نسبت به سایر استان‌ها افزایش می‌دهد.

عبدی با بیان اینکه عدم برقراری ارتباط چهره به چهره داوران و متسابقین سبب برقراری آرامش و سکوت در فضای مسابقات شد، افزود: جدا بودن مکان برگزاری اجرای شرکت‌‎کنندگان و استقرار داوران سبب کاهش اشتباهات داوری می‌شود.

وی انس با قرآن کریم، حال و هوای زندگی شخصی‌ام را معنوی‌تر کرده است، بیان کرد: هدف اصلی‌ام از انس با قرآن کریم، بهره‌مندی از معنویت و آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است و به علت تثبت محفوظات خود در اغلب مسابقات قرآن کریم شرکت می‌کنم.

شرکت‌کننده مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن گفت: حضور و شرکت چهره‌های جدید در این دوره از مسابقات بدون شک از نقاط مثبت آن است و تجربه نشان داده است که چهره‌های جدید مسابقات قرآن در مراحل مختلف درخشیدند و رتبه‌های خوبی نیز کسب کردند.

عبدی یادآور شد: معرفی چهره‌های جدید به جامعه قرآنی نیازمند برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کلان است تا افراد مختلفی بتوانند جذب جامعه قرآنی شده و برای استان و در سطح کشوری افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط