صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۳۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

آستان مقدس حسینی از تکمیل مقدمات برگزاری هشتمین دوره جشنواره «سروده‌های سجادی» با شعار «ساخت و اصلاح نفس انسان در مناجات‌های امام سجاد(ع)» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، جمال‌الدین شهرستانی، رئیس کمیته تدارکات این جشنواره در گفت‌وگو با سایت رسمی این جشنواره گفت: فعالیت‌های هشتمین دوره این رویداد از 22 اوت (سه‌شنبه، 31 مرداد) آغاز و سه روز ادامه خواهد داشت.

به گفته وی این جشنواره شاهد مشارکت گسترده بین‌المللی خواهد بود و کمیته اجرایی مقدمات برگزاری این رویداد را به‌خوبی فراهم کرده است.

شهرستانی افزود: این جشنواره شامل فعالیت‌های متعددی از جمله نشست‌های پژوهشی، نمایشگاه کتاب و همچنین مسابقه داستان کوتاه و مسابقه بین‌المللی داستان کوتاه خواهد بود.

 در این جشنواره همچنین نمایشگاه عکسی نیز در بین‌الحرمین برگزار خواهد شد، این نمایشگاه سه موضوع عمده دارد که شامل گام‌هایی به سوی خدا، معماری اسلامی و طبیعت است.

شهرستانی با اشاره به تجلیل نویسندگان حاضر در جشنواره که کتاب‌های جدیدی منتشر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جشنواره شاهد مشارکت افرادی از 19 کشور از جمله فرانسه، آلمان، مراکش، تونس، لبنان، الجزایر، مصر، عربستان سعودی خواهد بود و به موضوع «ساخت و اصلاح نفس انسان در مناجات‌های امام سجاد(ع)» اختصاص دارد.

در حاشیه فعالیت‌های این جشنواره مسابقه داستان کوتاه نیز برگزار و در نهایت جوایز برگزیدگان در مراسم اختتامیه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام