صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۱۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

به مناسبت هفته دولت نمایشگاه گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه‌ و بودجه کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، نمایشگاه گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به مناسبت هفته دولت روز‌های ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ تا ۱۷ به میزبانی سازمان برنامه‌ و بودجه کشور برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که ویژه بازدید مسئولان نظام و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، گزیده‌ای از دستاورد‌های شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی در حوزه‌های فنی و مهندسی؛ کشاورزی و دامپروری؛ پزشکی و سلامت؛ علوم انسانی و اجتماعی به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه ساعت ۹ روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاددانشگاهی و مسئولان سازمان برنامه بودجه کشور افتتاح می‌شود.

همچنین در حاشیه نمایشگاه فوق پنل علمی «مدیریت انتقال فناوری و پیوست فناوری در تولید محصولات دانش‌بنیان» در روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و پنل تخصصی «ارائه نتایج طرح سنجش و پایش سند چشم‌انداز انداز ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران» ساعت: ۱۴:۱۵ تا ۱۵:۴۵ برگزار خواهد شد.

پنل تخصصی «بحران آب و استفاده از فناوری‌های نوین شیرین‌سازی و انتقال آب» در روز چهارشنبه ۹ شهریورماه ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و پنل تخصصی «پزشکی آینده(۴۵ دقیقه اول) و شبکه ملی کنترل سرطان(۴۵ دقیقه دوم)» ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ و پنل تخصصی نقش فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی(پنل تخصصی با امور کشاورزی سازمان برنامه‌وبودجه) ساعت ۱۴:۱۵ تا ۱۵:۴۵ برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود، جهاددانشگاهی از زمان تشکیل تا به امروز در مسیر دستیابی به علم و دانش روز قدم برداشته است و این نهاد برخاسته از انقلاب فرهنگی در دوره جدید مدیریت خود ایجاد یک زیست‌بوم نوآوری برای نخبگان ایران را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است و تلاش دارد با ایجاد نوآوری در فناوری‌های تولیدشده در کشور گامی مؤثر در تکمیل زنجیره نوآوری و پر کردن حلقه‌های مفقوده چرخه تولید ایده تا ارزش ایفا کند.

انتهای پیام