صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۴۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: امنیت کامل مرزهای استان به‌ ویژه مرز تمرچین در پیرانشهر برای تردد زائران اربعین حسینی به خوبی تأمین شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، سرهنگ عباس مرادی، جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امنیت کامل مرزهای استان به‌ ویژه مرز تمرچین در پیرانشهر برای تردد زائران اربعین حسینی به خوبی تامین شده است.

وی با بیان اهمیت حضور مرزبانان در مرز تمرچین افزود: مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در تمامی مرزهای آذربایجان‌غربی به ویژه در مرز تمرچین پیرانشهر، امنیت و آرامش لازم برای تردد زائران را فراهم کرده است.

جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به ضوابط مرزی ایران و عراق ادامه داد: امسال برای اولین بار پایانه مرزی تمرچین میزبان زائران اربعین حسینی بوده که مرزبانی نیز با حضور مداوم در بخش‌های مختلف این منطقه، امنیت لازم را تامین کرده است.

وی با اشاره به استقبال زائران از مرز تمرچین گفت: تمامی امکانات و مقدمات لازم برای تردد در مرز زمینی تمرچین پیش‌بینی شده است و هیچ مشکل و کمبودی برای زائران در این نقطه مرزی وجود ندارد.

انتهای پیام