صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۴۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه بیان کرد:

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه ضمن بازدید از سرکنسولگری ایران در نجف، از حمایت این وزارتخانه برای خدمت‌رسانی به مراجعین و رفع مشکلات مردم در روزهای منتهی به اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، خدمت رسانی به زائران شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی (ع) از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کربلا، نجف، بصره و سلیمانیه در بالاترین سطح اجرا می‌شود.

محمد فتحعلی، معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه به منظور نظارت و تسهیل فعالیت این نمایندگی‌ها از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف بازدید و اعلام کرد: علاوه بر اعزام 45 نفر از کارشناسان با تجربه داوطلب وزارت امور خارجه به این نمایندگی‌ها، حمایت لازم برای خدمت‌رسانی به مراجعین و رفع مشکلات مردم در حال انجام است.

معاون وزیر امور خارجه اظهار کرد: رسیدگی به امور کنسولی، استعلام گمشدگان، اشیاء گمشده، صدور برگ عبور برای کسانی که گذرنامه یا برگ گذر خود را گم کرده‌اند، بیشترین دلیل مراجعه به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: فعالیت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا در این ایام ۲۴ ساعته خواهد بود‌.

فتحعلی با اشاره به میهمان‌نوازی و استقبال گرم مردم عراق از زائران ایرانی، از آن‌ها قدردانی کرد و هم‌افزایی مقامات دو کشور را از برکات مراسم اربعین حسینی (ع) دانست.

انتهای پیام