صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

امروز دوم مهرماه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ بازگشایی مدارس با شعار «زنگ ایثار و مقاومت» در مدارس سراسر چهارمحال‌وبختیاری نواخته شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، امروز دوم مهرماه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ بازگشایی مدارس با عنوان «زنگ ایثار و مقاومت» در مدارس سراسر استان نواخته شد؛ این مراسم نمادین در شهرکرد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در دبیرستان دخترانه میرداماد این شهر برگزار شد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در این آیین با گرامیداشت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و نیز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بعد از دوسال تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری، امسال شاهد بازگشایی کاملاً حضوری مدارس هستیم، باید شکست کرونا را جشن بگیریم.

حیدری افزود: آغاز سال تحصیلی را به آینده‌سازان این مرز و بوم و کادر آموزشی تبریک عرض می‌کنم، آموزش غیرحضوری دارای محاسن و معایبی بود، اما حضور در مدارس دارای محاسن بسیاری است و به ارتقای علم کمک می‌کند.

وی بیان کرد: پس از دو سال دوری از فضای آموزشی، معلمان و دانش‌آموزان با شور و شوق وارد مدرسه شدند، همان‌طور که در دوران دفاع مقدس و پس از آن پیشرفت‌های خوبی در بعد دفاعی داشتیم، مدرسه باید محل تربیت دانشمندان بزرگ باشد.

حیدری در پایان گفت: کشور در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و ... پیشرفت‌های بسیاری داشته است و امیدواریم در مدارس شاهد تربیت دانشمندان بزرگ باشیم.

انتهای پیام