صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۸۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن استان قم برای اجرای طرح فراگیری فهم معانی آیات از مربیان علاقه‌مند، دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ایکنا، مجمع بین‌المللی و کارشناسان دعوت جهانی قرآن کریم استان قم از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند مربی قرآن جذب می‌کند.

این جذب مربیان به منظور اجرای طرح فراگیری دعوت به قرآن در ایران(آموزش روخوانی و روان‌خوانی در وهله نخست) و دوره‌های فهم معانی آیات، تدبر و تأمل در مصحف شریف در تمامی عرصه‌های زندگی در بستر فضای مجازی، به صورت پروژه‌ای انجام خواهد شد.

گذراندن و اخذ مدرک دوره ترجمه و مفاهیم قرآن(حداقل 60 درس)، توانایی قرائت صحیح قرآن(رعایت قواعد تجویدی) و علاقه‌مند به تدریس دوره ترجمه و مفاهیم قرآن از جمله شرایط پذیرش مربیان است.

مربیان علاقه‌مند برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی https://davatejahani.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

یادآور می‌شود، مجمع بین‌المللی دعوت جهانی به قرآن کریم از سوی جمعی از متخصصان و کارشناسان این عرصه در قم فعالیت می‌کند و دوره‌هایی چون آموزش روخوانی و تجوید قرآن، آموزش ترجمه و مفاهم، آموزش نکات تدبری و معارفی قرآن، راه‌های کسب آرامش، تربیت دینی فرزندان، دوره‌هایی با عنوان اسلام در مسیر تاریخ و افتصاد اسلامی را با محوریت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

مجمع بین المللی دعوت جهانی قرآن کریم در قم، خیابان بسیج، کوچه 3، پلاک 30 قرار دارد. همچنین کانال این مجمع در پیام‌رسان ایتا به نشانی admin_channels@ است.

انتهای پیام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن دارابی
|
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
سایت خوبی است