صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۸۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان طی هفته جاری در مرکز استان خبر داد.

سید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه جشنوارنی کودک و نوجوان در دهه ولایت امسال برگزار شد، اظهار کرد: بیش از هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که 35 نفر در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و ترتیل برگزیده شدند و در اختتامیه جشنواره که در هفته جاری برگزار می‌شود، از افراد برگزیده تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور در سنوات گذشته به صورت شهرستانی برگزار می‌شد، افزود: در مقطع متوسطه اول از بجنورد 3 نفر، جاجرم 4 نفر، اسفراین 3 نفر، شیروان 2 نفر، فاروج و مانه نیز از هر شهر یک نفر در این جشنواره برگزیده شدند که از این تعداد 9 برگزیده پسر و 6 برگزیده دختر بودند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید براینکه در این جشنواره نیز بخش مرتبط با مدیران و مربیان قرآنی در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء و ترتیل نیز وجود داشت، اضافه کرد: در این بخش نیز از جاجرم 5 نفر، بجنورد 3 نفر، شیروان 3 نفر، اسفراین و راز نیز هر کدام یک نفر برگزیده شدند که در این بخش نیز 3 برگزیده آقا و 10 برگزیده خانم بودند.

حسینی در پایان تصریح کرد: افزایش انس و ارتباط کودکان و نوجوانان استان با مجامع قرآنی و ایجاد انگیزه برای کودکان و نوجوانان جهت فعالیت در برنامه‌های قرآنی از اهداف این جشنواره است.

 

انتهای پیام