صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: فراگیری قرآن و انجام فعالیت‌های قرآنی باید در سبک زندگی ایرانی اسلامی افراد تجلی ظاهری و باطنی داشته باشد و این امر با تفکر و تأمل در قرآن کریم محقق‌ می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام حسن‌زاده، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا امروز، 11مهرماه در مراسم تجلیل از منتخبین و مقام‌آوران قرآنی، جشنواره حدیث و مسابقات فرهنگی هنری دفاع مقدس که در مسجد شهید بهشتی مرکز برگزار شد، ضمن قدردانی از مربیان مرکز اظهار کرد: توجه به قرآن و آموزه‌های قرآنی در تربیت فرزندان صالح و با تقوا بسیار مؤثر بوده زیرا قرآن چراغ هدایت بشریت است.

وی افزود: خداوند متعال برای هدایت ما و برای راهنمایی و نشان دادن مسیر سعادت کتاب آسمانی که معجزه الهی است را بر پیامبر گرامی اسلام نازل کرد، ان‌شاءالله در این کتاب الهی تدبر کنیم چون نقشه راه و دستورالعمل زندگی است و با عمل به آن روز به روز به سعادت نزدیک می‌شویم.

حسن‌زاده تصریح کرد: فراگیری قرآن و انجام فعالیت‌های قرآنی باید در سبک زندگی ایرانی اسلامی افراد تجلی ظاهری و باطنی داشته باشد و این امر با تفکر و تأمل در قرآن کریم محقق‌ می‌شود.

در این مراسم از ۲۳ نفر از کاروان قرآنی این مرکز که رتبه‌های ممتاز در بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآنی همسران، فرزندان و خواهران شاغل نداجا و ۳۱ نفر از منتخبین جشنواره حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام