صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

دوره آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر توسط گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، دوره آموزشی مهارت‌های بیان تفسیر توسط گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه برگزار می‌شود.

این دوره در دو سطح مقدماتی و تکمیلی شامل؛ آشنایی با مهارت‌های بیان تفسیر (مقدماتی و تکمیلی) در 112 ساعت همچنین تربیت مدرس مهارت‌های بیان تفسیر (یک ساله) در 280 ساعت برگزار خواهد شد.

اتمام دوره مقدمات حوزه علمیه برای دوره آشنایی با مهارت‌های بیان تفسیر و اتمام پایه 10 حوزه یا اشتغال در دوره ارشد و دکتری مؤسسه برای دوره تربیت مدرس از جمله شرایط حضور در این دوره است.
بهره‌مندی از اساتید ستاد تفسیر قرآن، اعطای گواهی پایان دوره توسط ستاد تفسیر قرآن و اعطای گواهی تدریس به قبول‌شدگان از جمله مزایای حضور در این دوره است.

این دوره در قم، خیابان صفائیه کوچه ممتاز، کوچه 11، پلاک 5، ستاد تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه برگزار خواهد شد و در صورتی که تعداد ثبت نام‌کنندگان به حد نصاب برسد کلاس اختصاصی برای دانش‌پژوهان مؤسسه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره 32113523 تماس بگیرند.

انتهای پیام