صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۶۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد از تمدید جشنواره رسانه‌ای «زناره» تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، محمد نجفی‌نژاد، مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 12 مهرماه گفت: جشنواره رسانه‌ای «زناره» در بخش‌های خبر، گزارش خبری، کلیپ خبری و عکس اجرایی می‌شود.

وی افزود: آداب، سنن و فرهنگ عشایر، مبارزات عشایر با پهلوی اول و دوم، نقش عشایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شاهنامه در فرهنگ عشایری، حماسه در فرهنگ عشایری، فرهنگ عشایری و پیشرفت استان و چالش‌های زندگی عشایری محور موضوعات جشنواره است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: مهلت مشخص شده ارسال آثار به جشنواره تا ۱۵ شهریور بود که این مهلت تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ تمدید شده و علاقمندان می‌توانند در اولین فرصت نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

نجفی‌نژاد ابراز کرد: علاقه‌مندان آثار خود را به شکل فایل «pdf» و با درج مشخصات کامل به حساب کاربری مشخص شده در پیام رسان واتساپ، ایتا و روبیکا به شماره «٠۹۱۷۷۴۱۱۷۳۲» ارسال کنند.

وی با اشاره به شرایط ارسال اثر، اضافه کرد: هر فرد می‌تواند حداکثر دو اثر را به جشنواره ارسال کند که در فواصل زمانی یکم فروردین ۹۸ تا ۱۵ شهریور ۱۴٠۱ در رسانه‌های رسمی «خبرگزاری، سایت، روزنامه، پایگاه‌های خبری و رسانه ملی» منتشر شده باشد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد یادآور شد: رسانه‌های فاقد مجوز، آثار فاقد مشخصات، آثار غیرمرتبط با چارچوب‌های جشنواره و بولتن‌های داخلی از ثبت در بین آثار ارسالی کنار رفته و از روند داوری خارج خواهند شد.

انتهای پیام