صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

بارگذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و اثرگذار مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سامانه حمد تا روز چهارشنبه، 20 مهرماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اظهار کرد: با توجه به اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بارگذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و اثرگذار مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سامانه حمد تا روز چهارشنبه، 20 مهرماه تمدید شد.

وی افزود: تاکنون 21 طرح از استان اصفهان به دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

یادآور می‌شود، دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت از اجرای طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و اثرگذار مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، طرح‌ها و ایده‌های قرآنی با موضوعات آموزشی و تبلیغی ‏ـ ترویجی با لحاظ شرایط اعلامی به شرح زیر را دریافت می‌کند:

الف‏ ـ شرایط درخواست‌ها:

1‏ ـ اولویت حمایت و رسیدگی به درخواست‌ها با موضوعاتی است که رویکرد اثرگذار، خلاقانه و نوآورانه در حوزه موضوعات آموزشی و تبلیغی‏ ـ ترویجی داشته باشند.

2‏ ـ این حمایت صرفاً مشمول مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت تحت پوشش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و به‌دلیل محدودیت اعتبارات، امکان حمایت از افراد حقیقی و مؤسسات وابسته به سایر سازمان‌ها و نهادها وجود ندارد.

3‏ ـ شعبات مؤسسات قرآنی از طریق مؤسسه مرکزی حمایت خواهند شد.

4‏ ـ در صورت انقضای پروانه فعالیت، هیچ گونه حمایتی از مؤسسه انجام نخواهد شد.

ب‏ ـ فرآیند انجام کار:

1‏ ـ ثبت درخواست و دریافت طرح‌های قرآنی صرفاً از طریق فرم الکترونیک قرار داده شده در پروفایل مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سامانه حمد خواهد بود و به مکاتبات فیزیکی و... ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره: مؤسسه می‌بایست علاوه بر تکمیل فرم الکترونیک، فایل طرح‌نامه خود را با فرمت pdf ضمیمه کند.

2‏ ـ پس از تکمیل و ثبت درخواست از سوی مؤسسه، اداره‌کل با بررسی کارشناسی طرح، نظر خود را اعلام و سپس معاونت قرآن و عترت اعلام نظر می‌کند.

3‏ ـ تکمیل فرم و ارسال طرح به معنای حمایت قطعی از اجرای آن نیست و جمع‌بندی نهایی در خصوص تأیید و یا عدم تأیید نهایی و همچنین میزان مبلغ حمایت، بر اساس اعلام نظر اداره‌کل، وضعیت مؤسسه در سامانه حمد و بررسی میزان تأثیرگذاری طرح از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع خواهد بود.

انتهای پیام