صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

به مناسبت هفته ناجا از تعدادی از کارکنان نيروی انتظامی و فرزندان دو شهيد حوادث اخير در خرم‌آباد تجليل شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز، ۱۷ مهر ویژه برنامه سپاس، تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستانی از پلیس برگزار شد.

در این مراسم رضا عزتی، سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان، گفت: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را در خدمت مردم، کنار مردم و پشتیبان آنان توصیف می‌کند و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آنان اعتماد دارند.

وی افزود: هر لحظه که احساس خطر و ناامنی کنیم اولین کسانی که وارد میدان می‌شوند نیروی جان بر کف انتظامی است و جامعه فرهنگیان نیز همواره حامی و در کنار این قشر زحمت‌کش و خدوم بوده و هست.
.
یحیی الهی، فرمانده نیروی انتظامی لرستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و انتظامی به‌ویژه شهیدان عبداللهی و کرم‌پور که در حوادث اخیر به فیض شهادت نائل آمدند، اظهار کرد:  لرستان شش هزار و ۵۴۵ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که یک هزار آنها دانش‌آموز و ۱۸۰ نفر آنها معلم بودند.

وی افزود: الگوی همه ما، دانش‌آموز نوجوان  سیزده ساله ‌ای است که  برای دفاع از ارزش‌های اسلامی  نارنجک به خود بست و به زیر تانک رفت و در راه حراست از این مرز و بوم  به شهادت رسید .

الهی با بیان اینکه  شما دانش‌آموزان پیروان شهدا هستید، گفت: محیط‌های تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در سراسر کشور محیط اسلامی نشئت گرفته از معنویات اسلامی است. 
 
این مراسم با شعار «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» و با اجرای برنامه‌هایی از جمله برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گروه پیشتازان، دکلمه‌خوانی دانش‌آموزان، سخنرانی و تجلیل از فرزندان خانواده‌های شهدای انتظامی برگزار شد.‌

انتهای پیام