صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۲۳۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل گفت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ اردبیلی در ۶ ماهه اول امسال از مشاوره‌های رایگان سلامت روان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل، ۲۴ مهرماه، در همایش سلامت روان که در پارک بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۸۵ مرکز مشاوره سلامت روان در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که برای هم‌استانی‌ها در حوزه‌های مختلف خدمات بهداشت روان ارائه می‌کنند.

وی به راه‌اندازی سامانه مشاوره رایگان ۱۴۸۰ اشاره و خاطرنشان کرد: این سامانه تلفنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در خدمت مردم اردبیل است تا در حوزه سلامت روان و روانشناسی خدمات ارائه کند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل تأثیرگذاری سلامت روان را در سالم بودن زندگی روزمره با عملکرد و کارآیی بهتر اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: باید تک تک اعضای خانواده مهارت حل مساله و رفع تعارضات را داشته باشند.

رضایی ادامه داد: در حوزه سلامت روان بهزیستی استان پروژه‌های بومی و محلی متعددی را نظیر فعال کردن گروه‌های تسهیلگر انجام داده و در حال پیشبرد امور برای ارتقای سلامت روان تک‌تک افراد جامعه است.

وی آسیب‌های مختلف را در ضربه زدن به سلامت روحی و روانی افراد یادآور شد و بیان کرد: شایسته است با آموزش‌های درست تمام افراد جامعه را نسبت به موضوع سلامت روان مطلع کرده و به ارتقای مهارت آنها در این حوزه کمک کنیم.

انتهای پیام