صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۲۵۸۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از برگزاری رزمایش «همدلی و احسان» با هدف خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه کهگیلویه، سید اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه روز گذشته، 25 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش احسان و همدلی به خانواده‌های کم برخوردار در مناطق شهری و روستایی شهرستان کهگیلویه اهدا شد.

وی با اشاره به حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، تصریح کرد: رزمایش «مشق احسان» با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام و توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان توزیع بسته‌های نوشت افزار در شهرستان اجرایی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با اشاره به توزیع ۳۵۰ بسته در سومین مرحله از رزمایش، بیان کرد: این نوشت افزارها شامل کیف و لوازم التحریر و با ارزش ریالی هر بسته بیش از ۵ میلیون ریال است.

پوربهشت ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون بیش از یک هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده که این حمایت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام