صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۴۰۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

دوره حفظ قرآن کریم ویژه بانوان از سوی انجمن قرآن کریم برای هدایت و ارشاد لبنان در شهرک «نبی شیث» استان «بعلبک الهرمل» این کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا، انجمن قرآن کریم برای هدایت و ارشاد لبنان در شهرک النبی شیث استان بعلبک الهرمل لبنان دوره کامل حفظ قرآن کریم را افتتاح کرد.

این برنامه با همکاری کمیته‌های زنان و نهاد بانوان حزب‌الله برگزار شد  و شیخ ماجد سلیمان در ابتدای مراسم طی سخنانی از تأثیر حفظ قرآن بر زندگی انسان و برنامه‌های انجمن در گسترش  دعوت به حفظ کتاب خدا در لبنان گفت.

فاطمه صلاح، معلم و حافظ قرآن کریم در شهرک نبی شیث مسئول نظارت بر این دوره قرآنی بود.

در این دوره قرآنی 30 بانوی قرآن آموز بالای 15 سال به بالا شرکت کردند.

شهرک نبی شیث طی چند سال اخیر و حتی در اوج شیوع کرونا دوره‌های متنوعی را به شکل آنلاین برای حفظ و قرائت و یادگیری احکام تلاوت برگزار کرده است.

لازم به ذکر است که انجمن قرآن کریم برای هدایت و ارشاد در لبنان یک انجمن خیریه قرآنی رایگان است که در سال 1408 هجری قمری تأسیس شد و هدف آن پرورش نسلی قرآنی برای ایجاد جامعه‌ای صالح و متضمن اصول، ارزش‌ها و فضایل است.

این انجمن به تدریس قرآن در مساجد، حسینیه‌ها، حوزه‌های علمیه، مؤسسات علمی و مجامع مختلف مدنی می‌پردازد و همچنین پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح و بر اساس قوانین و مقررات، به تدریس علوم قرآنی در مدارس اقدام می‌کند.

انتهای پیام