صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۵۶۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان «جنگ نرم، تهدید نرم و شیوه‌های مقابله با آن» امروز، هشتم آبان‌ماه در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایکنا کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، هشتم آبان‌ماه در دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان «جنگ نرم، تهدید نرم و شیوه‌های مقابله با آن» که ویژه رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی ادارات کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در این دوره دشمن به این فکر نمی‌کند که چندصد کیلومتر از خاک را همچون جنگ تحمیلی تصرف کند و جنگ سخت برایشان هزینه‌بردار است بنابراین دنبال جنگ شناختی است تا اذهان و قلوب را تصرف کنند.

وی افزود: دشمن با جنگ شناختی کشوری را بدون شلیک گلوله تصرف می‌کند و منافع کشور را در راستای خواسته‌های خود قرار می‌دهد و جنگ نرم، ترکیبی و جنگ روانی را جایگزین جنگ سخت می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: دشمن با القای شبهات نگاه مردم را از کشور و حاکمیت و ارزش‌ها و داشته‌های خود منفی می‌کند.

وی افزود: در جنگ شناختی بهترین بستر و مهمات این جنگ خود مردم است و نیازی نیست از جای دیگر عده و عُده بیاید چنان محاسبه را تغییر و در فکرها نفوذ می‌کند که آدم‌ها علیه استقلال خود قیام می‌کنند و می‌ایستند.

حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرموده‌اند دشمن دنبال آن است که کشور ما را از داخل تهی کند و از ارزش‌ها خالی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان یادآور شد: در تاریخ اسلام، جنگ‌های روانی و جنگ‌های شناختی زیادی اتفاق افتاد و در سالیان اخیر دوره ما را به دوره جنگ احزاب تشبیه کردند.

انتهای پیام