صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۶۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این روز یادآور حوادث مهم و تأثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است.

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تأثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است و امسال به دلیل تحولات منطقه و فتنه‌انگیزی دشمنان ایران اسلامی بر اهمیت این راهپیمایی افزدوه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان رخ داده است، افزود: ۱۳ آبان روز مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است و راهپیمایی این روز در تمام شهرستان‌های استان از مسیر‌های مشخص شده برگزار می‌شود.

سروری تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود و به اقامه نماز جمعه ختم خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی (شهرداری سابق) آغاز و تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی در مسیر راهپیمایی، افزود: اجرای رزم نوازی توسط گروه‌های سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی، اجرای سرود‌های دانش‌آموزان و نهاد‌های مختلف و برپایی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی از برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه است.

انتهای پیام