صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۷۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
فردا

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت دومین نیروی بسیجی مدافع امنیت در استان گیلان گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهید «حمید نوروزپور» صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و سپس در زادگاهش تدفین می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان امروز، 14 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی نیروهای بسیجی، اظهار کرد: نیروهای بسیجی همواره خود را حافظ تأمین امنیت جامعه در برهه‌های مختلف می‌دانند و بدون هیچگونه چشم‌داشتی در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده و در راه تأمین امنیت در جامعه همواره از جان خود مایه می‌گذارند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در ایجاد امنیت استان گیلان طی 44 روز اخیر، افزود: از اولین روز ایجاد آشوب در کشور، اغتشاشگران سعی در ایجاد ناامنی در این استان را داشتند اما نیروهای بسیجی به‌صورت شبانه‌روز در کنار مردم بوده و اجازه ناامنی به اغتشاشگران را ندادند و در همین راه برخی‌ از بسیجیان شهید شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهادت دومین نیروی بسیجی مدافع امنیت در استان گیلان گفت: شهید بسیجی‌ مدافع امنیت «حمید پورنوروز» که یکی از نیروهای مدافع حرم هم بوده، روز پنجشنبه، 12 آبان‌ماه با ضربات چاقو توسط عده‌ای از اغتشاشگران در شهر لاهیجان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منشوری از تشییع پیکر پاک شهید بسیجی‌ مدافع امنیت حمید پورنوروز در شهر لاهیجان خبر داد و گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت 10صبح فردا، 15 آبان‌ماه از مقابل سپاه ناحیه لاهیجان تشییع و سپس در گلزار شهدای لاهیجان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام