صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۷۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
سخنگوی جنبش نُجَباء:

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتقاد از اظهارات فرقه‌گرایانه، تأکید کرد که اجازه نمی‌دهیم خون جوانان عراقی برای اطماع برخی افراد ریخته شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه مقاومت اسلامی نُجَباء، مهندس نصر الشَمَّری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به مواضع تحریک‌آمیز یکی از سیاستمداران عراقی که خواستار جلوگیری از حضور نیروهای مقاومت و حشدالشعبی در مناطق سنی‌نشین این کشور شده بود، اعلام کرد: عراق ما، از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب، یک عراق است و همه فرزندان این سرزمین حق دارند با آزادی کامل در تمام مناطق کشور رفت‌وآمد کنند.

الشَمَّری ضمن تأکید بر ضرورت پیگرد و برخورد قاطع با کلیه فتنه‌جویانی که طائفه‌گرایی را ترویج می‌دهند، ادامه داد: خون فرزندان عراق بی‌ارزش نیست که این افراد پست، آنان را با طمع و توهم بازگشت دیکتاتوری به مسلخ بفرستند.

وی با اشاره به اینکه شیوه‌های مبارزه با تروریسم و نابودی آن، از مزاج سیاستمداران پیروی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگرچه داعش مولود یک اندیشه خارجی با پشتیبانی افراط‌گرایان بین‌المللی است، در عین حال فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی تأیید کرده‌اند که اکثر عناصر تروریست فعال در عراق، اتباع داخلی هستند.

انتهای پیام